Thursday, June 11, 2009

Kejohanan Sukan Staf SUKUM 34

Alhamdhulillah, akhirnya aku menyudahkan tanggungjawab sebagai Pengurus Badminton UMT sempena Sukan staf antara universiti kali ke 34.
Gambar awal-awal ni, adalah saingan di peringkat separuh akhir, bertemu UNiMAP. Aku dah tak senang duduk. UNiMAP antara saingan paling hebat. Semoga percaturan coach mengena tahun ni. Aku dari awal tak senang duduk.
Yang baju putih tu coach kitorang, nama syed abu bakar. Yang baju belang tu ketua kontinjen merangkap player veteran, Ir Zaideen.
Lepas kemenangan mengejutkan, mengalahkan UNiMAP 4-0, terus bergambar. Peh tak sangka menang besar untuk ke FINAL.

Untuk perlawanan akhir aku bagi ah sedikit penerangan kepada player.

PERLAWANAN AKHIR

Ni plak gambar-gambar di awal FINAL. ustat suhaili membacakan doa agar kami mendapat kejayaan.

Terima kasih kepada NC yang sudi hadir dari awal sampai akhir, Prof Aziz.
Tak sangka, ramai jugak pegawai utama universiti hadir. Dr Norain, Prof Aziz, Dato Din, Hj Suib, Hj Ya, Toh Puan, Dr rosnan, dan ramai lagi.
Ni, dila, anak toh puan. yang kecik tu anak dia ah.

Ni gambar veteran main. Clear. Yang lain sori, tak clear, blurrrr

AT LAST, selepas 3 tahun aku jadi pengurus, aku dapat menggapai pingat emassssss. YIHAAAAAAAAA. UMT 4 vs UiTM 2.

Bergambar bersama sukarelawan. Terima kasih atas sokongan
I love u all (errr aku masih normal, orientation still straight hehehe)
Terima kasih kepada barisan umpire.



2 comments:

M Rizal said...

"good job mr manager...." kata-kata bermakna setelah team yg dibimbing Johan bg sesuatu event....

kata-kata yg amat bermakna ni, sedikit terasa dgn hati nurani yg kecil walaupun kita tidak perlukan penghargaan sedemikian..

tahniah pengurus badminton UMT...

adios,
boyaijau
bekas manager olahraga UniMAP

azam said...

TQ