Sunday, August 9, 2009

ankel ajae dtg umah i (versi ajae utk darwiys)


Salam,

arini i nak citer pasal ankel ajae. lupa nak post minggu lepas. mama kabor ke i ankel ajae dgn anti tiha nak dtg umah. nak cubo terai test tgk masakan mama.

i pun berdebar la, ishh guane la muka ankel ajae. mesti buwokkkk. bila je dia sampai, i terkejut. walaweiiiiiiii encem nya ankel ajae. nanti i besor kekgi i nak jd encem cam ankel ajae la.

i main2 jap soram2. pastu tgk diorang dah mentakdaroh, tinggalkan i. i nak mainnnnnnn. sedeh i tau, diorang mentakdaroh, i main soram2. mmmm i rase lain mcm la. i rase cam masakan mama tak beh, tak sedap. tapi heran i, apsal ankel ajae makan sampai tambah 2 kali. hik hik hik. i tau, ankel ajae mmg saje nak amik ati mama i je. papa pun mkn biase2 je, ade budu beyeh la papa i.

pastu mama kemas dapur, i gelak soram2 tgk mama kena basuh pinggan hik hik hik.

pastu i tgk ankel ajae dah nak balik, ala sedehnyerrrr. ankel encem dah nak balik. mama pun satu, bukan nak tahan ankel ajae.

gegendang telinge i dgr, ankel ajae nak terjak ankel poklan. hurmm ankel poklan? ala yg hencem jugak tu la. bertuah mama i dpt kawan encem2 hik hik hik hik.

p/s dah ah mimi aku dah puas gelak sorang2 dlm bilik ni hahahahaha

2 comments:

Darwisy said...

Uncle..dok dang nok comment,,...cengane erk uncle tau I berpikiran begitu ek...???hekhekhek..macam tok bomoh ayah pin jer uncle nih...

azam said...

degawan should be better. ayah pin berat ngat hehehe