Wednesday, August 24, 2011

2 Benda Paling Aku Sayang!!!

Kasut Dr. Cardin.

Inilah kasut mahal pertama yang aku beli, sampai 300 lebih. Tapi sangat la puas hati, sedap pakai, selesa kat tumit. Banyak jasa sangat2 dah kt aku ni, merata tempat dah aku pegi dgn kasut ni. Dulu beli kat Jusco kt KL, tatau kt mane, lupe, mase tu aku buta lg kt KL. Skang Jusco Kepong pun dah bley g sendiri (kan azri kan, aku lagi terer dari GPS ko).

Hampir 5 6 tahun, akhirnya, ia kalah pada pusingan waktu, Dah uzur sangat. Tapi aku nekad nak repair, masih boley pakai kalo jahit tapak dia. Aku syg kasut ni :)



T shirt 7

Haaaa ni t shirt yang paling aku sayang. Kaler n design dia mabeles, brand SAM. TQ atas hadiah ni. Skulmate mrsm, sm hamzah, matriks dan upmt sangat tau akan berertinya no 7 dlm hidup aku ni. Sejak 1994 lagi, aku de banyak kebetulan berkenaan dengan no 7 ni. Taksub tu tidok la, cuma suka.

Tapi yg sedeynya, hayat t shirt tu x lama. Tibe2 baru perasan dah HILANG!!!! Aku sanggup byr kt sape2 yg dpt gantik balik baju tu, aku sanggup byr dabel. Sunggoh, dok lebong ssikit pong.

So, sape2 yg ternampak tshirt ni kt kedai, kol me ok, 0199692197. TQ...








3 comments:

tiHa said...
This comment has been removed by the author.
tiHa said...

baru tau betapa penting & SAYANGnya baju itu jika dibandingkan dgn baju-baju yang lain...

azam said...

at the moment, stiap mase akan ade baju plg syg. dulu puma merah tu. dulu lg, yonex, dulu lg lg lg jersey bola matriks no 7. kitaran dunia.