Tuesday, May 22, 2012

Catatan Red Woyor Tok Jembal ke SNBJ, Kelantan vs Sime Darby, FA Cup

Bapak awal nk tgk bola.... main sabtu, ari rabu dah pegi hahaha.pulak tu konon nak pakai LPT masuk ikut Bukit Payong lagi. Masuk dengan penuh yakin Huhhhhh. Tak sampai 15 minit, ase x sedap ati, kate dahhhhhh kate dahhhhhhhh, jln tutup lagi, tu la degil. patah balik ke gemuruh-batu 6-masuk bukit payong balik kah kah kah kah bangang tol.


Ni penyokong red x brape nk woyor hehehe. ada ke tdo mase bola main. papehal pun, thanx sbb tumpangkan umah n kete mase kt pandan indah.



Aktiviti pertama, aku ke KLCC, intai2 dalam ITEX 2012. Aku suke masuk pameran gini sebab dapat tgk new invention dari merata dunia. yang dahsyat biase la tentu dari russia, hebat juga. Yg elikopter skodeng kat atas tu ase dari UKM. Yang pelik, 2 ari kemudian, aku tgk ade org main elikopter ni masa team Kelantan tgh pusing2 piala FA lepas menang. (alamak terkantoi sape menang, back to the future btol). Sape pegi sini? amoi jaga booth russia best gok tgk, leleh apad tgk ni hahahaha.

Kemudian esoknya jumpe pezal navy lagi, kt jln semarak. Hurmmm UTM sini dah de bangunan baru dan besar. Dulu penah 2 kali training sini Mike21, Mike11, Litpack.

Baju putih tu pezal, papa mithali, balik2 je basuh botol susu hahahaha. Umah kt Klang, ulang alik KL, adoiii kalo aku xtahan lerrrr.

Ni la bangunan MINDEF.

Kemudian, boring pusing2 KL. aku gi alamanda, saje pusing2. Perghhhh mcm dulu2, pasaraya ni tetap panas mcm dulu2. sebabnya rase ekon x kuat atau banyak sangat tpt cahaya matahari boley masuk.

to dasuki bukit tiu, aku bukan x penah pakai mesin basuh front loaded, tp nk tnggu bunyi air kuar, then baru aku lega bila ia selamat berfungsi.


aikkkk nk masuk umah sendiri pun rukah pagar, pelik2.

masa ni otw nak mask SNBJ doh. Jupo pokcik ni, ala bala, nk bomoh dale stediung ko pokcik? hahahah mace2. Lepas tgk pokcik ni, jupo berderet org pakai baju meroh mkn nasi dlm polistrin 'jujuk' tepi longkang bwh haiwey KL-Putrajaya. Aikkkkk bukan red woyor ni, laaaaa baju meroh sime darby... Muka? 'Jujuk' muka bangla n indon hehehehe, patut rama pok2 dio.



hoh.. jupo jugok set2 sepupu sepapat n adik aku.


Yuyu, asal mlm tu aku banyok blanjo air mkn? Mu x beli pape ko ke aku mase tu?

Zaimee beli baju baru, naisb baik ade size. tp design lame la hehehe. Okla baju ni dr baju jersey umbro hok ada selendang dada tu.

Pelik, buke hok kanan tu org ipoh? hahaha
Sorang paka baju x berapo nok ori.
Sorang paka baju golok beli kt golok.

Hoh, kul 5-6 pun dah penuh stediung. aku, hurmmmm tingkat 3 lagi la.
Tp view ni dah ok kot dr setentang dgn tiang gol.


kul 6.30pm, dah kurang org kt bawah, dah ramai kat dalam dah.

Hok atas tu koya pening pala nk susun formasi hahahaha.



Belum gelap, tp akhirnya penuh jugok stediung dgn set2 woyor

Bukti aku masuk dgn tiket bukan dr ulat tiket.


Juki Genetik Mahmud bersama Tepe Neutral

Set2 mano hau mase ni tgh nk gantung wau bulan. mase nk gantung, ada tali putus daaa

Minum air azang yaacob blanje.

Nedy, tgn sapo ni? Bukan ke dia kate ade kije x balik kg? hahahahaha

Ramai xdok seat. dok pagar belako. FAM jual tiket lebih had ko?

Dah abis, konon nyorok gol baru masuk



B4 balik, makan kat mmm ape ntah nama, lupe dah. kuar stediung, masuk hiway terus ada RnR tu. So duduk kt kedai aku sndiri la hehehe.



p/s

Ada lagi wat perangai x civillized lasung. bila gol je buang bekas air bawah. Buang mercun padang. Kalu bekas air tu ade ais kena palo hotok ore bawah? doh la same red woyor. x abis2 kijo bodo. Tp at least bukan 100% buat mcm tu? rite?

No comments: