Sunday, June 10, 2012

Ulang tahun kelahiran 7 Jun 2012


1. Beli hadiah burfday untuk diri sendiri.

Dah menjadi kebiasaan dari kecik, membeli hadiah ulang tahun kelahiran untuk diri sendiri. Rasa seronoknye berbeza. Maklum la masa kecik2 sapa sangat nak bagi kat kita kan? :p

Nak nak plak, kite dah mampu skang. Kalau dulu memang kalo beli jersey, beli made in golok je la, mana mampu, nk beli golok grade A pun x mampu. Skang dah mampu, beli je la. Tak baik kalo Tuhan bagi rezeki, kita dok perappp je.

Delivery note sengaja diletakkan jugak kat sini khas untuk member aku Mohd Fadzli Badaudin, ada ke ingat aku beli local. last aku beli baju menyu zaman vodafone. lepas tu hhuduh giler design, nak nak yg ada V shape kat dada.





2. Ulang Tahun kelahiran yang dirancang oelh my wife.

a). Dinner kat Permai Inn, KT.

Mabelessss... walopun agak rushing kt sana. Last dinner situ masa last sem blaja UPMT dulu. TQ my wife. Bawah ni gambor yang telah di instagram kan. Ahli mcm biasa lah, xda org lain dah hahha. Along dgn Sha x bergambor skali la pulok....



heheheh ni kek yg wife aku tempah, amcam? kau hade????




Hadiah aku tahun ni? Jam Zizang hahahahahhha, TQ sunor!!!!!!!!!! konspirasi btol jam ni, sampai aji (farazi) pun terlibat sama hahahah.








b) Kek peberet....

ni kek peberet aku at the moment. Beli kat Secret Recipe. Ada pisang kat dalam, entah ape name dok ingat. hahahahahahaha. TQ my wife :)




c) Sambut kat opis, INOS.

Ni lagi satu kek besday, amcam? dah 3 kek aku. hhohohohohoho. Bijok btol kek skang, bley print mcm2, bley makan pulok tu.




Ya Allah, terima kasih kerana memberikan aku bermacam-macam kegembiraan pada tahun ini. Segala ujian dan keperitan aku hanya mampu pendamkan jauh di sudut hati. Terima kasih kerana mengurniakan aku kebahagiaan di kala sinar di hujung terowong semakin kecil. kini, ia semakin membesar. Alhamdulillah :)

Sunor, terima kasih kerana kesungguhan menyambut kelahiran abg dan ulang tahun perkahwinan kita :)

2 comments:

Anonymous said...

Happpy birthday ayah su. Seronoknya ye. Romantik je sunor. :)

tiHa said...

u r most welcome..tiada apa yang dpt di berikan melainkan mencari ruang utk berbuat pahala utk suami & mencari keredhaan utk bekalan akhirat..dunia hanya pinjaman.. bekalan ke sana lagi penting dr segalanya..Insya-Allah hadiah sunor utk abg paling bermakna end of July 2012..doakan agar semuanya selamat..Amin..