Friday, June 29, 2012

KELANTAN BERADA DI PUNCAK LIGA 29 06 2012

TABIK SPRINGGGGG kepada Para pemain Kelantan yg berjaya mengawal metal mereka walaupon menerima kekasaran TERLAMPAU dari para pemain Selangor. Admin bulih katakan bahawa PASUKAN KELANTAN MEME HEBAT DARI SEGI PERMAINAN DAN MENTAL male ni. Kalu Kelantan 5 tahun lepah...errmmm lamo doh keno..tak main bola dohh rasonya..Jurulatih Selangor pulok dok ingat metal pemain Kelantan mcm 5 tahun lepas lagi dengan mengarahkan para pemain menggangu mental para pemain Kelantan supaya pemain Kelantan tidak fokus kepada permainan...TABIKKK SPRING TRW.





Amri suka main timbuk bawah,Bosko suka main timbuk dengan siku,Nasril suka main sepak dengan kaki kat muka dan Bunyamin suka main tumbuk kat muka orang.mohon KAFA buat pendakwaan untuk ke empat empat pemain ini yang tiada semangat profesional.



Terjahanan kasar pemain Selangor Nasriq Baharom terhadap pemain Kelantan Mohammad Ghaddar menyebabkan beliau dilayangkan kad kuning pada pertemuan kedua-dua pasukan dalam saingan Liga Super 2012 di Kota Bharu pada 29 Jun 2012. 

No comments: