Monday, June 25, 2012

Terkini: Bob Lokman Terlantar Di Hospital kerana Makan Durian !


Hari ini email kami dikejutkan dengan beberapa keping gambar Bob Lokman terlantar dihospital. Menurut info email yang dikirimkan kepada kami Bob Lokman kini terlantar di hospital akibat sesak nafas setelah selesai satu majlis di Kuala Kangsar.

Menurut pengirim email itu juga Bob Lokman yang kini aktif bersama parti politik dikhabarkan telah ditempatkan di wad kecemasan Hospital Taiping pada pagi ni (24 Jun 2012). 


Apa yang menarik perhatian kami tentang email yang dikirimkan, disebutkan punca sesak nafas yang dialami Bob Lokman ialah akibat buah durian yang menjadi santapan beliau bersama YDP Taiping, Ustaz Fakhruddin setelah selesai program 8 X 24 di Kuala Kangsar. Apa pun puncanya semoga Bob Lokman Kembali sihat seperti sedia kala. 


Credit : Buahmulut.com

ZoOM: Durian kalau tak terkawal dan pantan sure akan jadi sesuatu yang tidak diingini. Dan bukan sekali dua ZoOM dengar kisah seseorang yang memakan raja durian dan kesannya.

Semoga Bob Lokman kembali sembuh daripada sakit dan dugaan olehnya. Insyallah 



http://www.zoomartis.net/2012/06/terkini-bob-lokman-terlantar-di.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Zoomartis+%28Malaysian+Artist+%29

No comments: