Thursday, June 7, 2012

Sekitar A380 Joyride Bersama Malaysia Airlines



http://blogserius.blogspot.com/2012/06/serius-cool-sekitar-a380-joyride.html




Zoooom!!

Hello. Selasa lepas Blogserius kandas seharian kerana kami naik kapal terbang super Jumbo terkini MAS iaitu A380. Kami bersama lebih 400 orang penumpang bertuah terbang ke mengelelilingi Langkawi dan Kuala Lumpur pada paras ketinggian 5000 kaki. Sungguh awesome yo! Pihak Blogserius mahu mengucapkan terima kasih atas jemputan pihak Malaysia Airlines kepada kami.

Semasa penerbangan joyride kami duduk bahagian ekonomi. Surpringly seatnya sangat comfy dan lebih besar dari 747-400. Sistem audio video nya juga cool beans. Ada video on demand serta game untuk menghabiskan masa dalam penerbangan. Pada bahagian tempat duduk juga ada palam USB. Boleh recharge peranti anda while on air. This is cool.

Yang paling cool bagi aku ialah video terus menerus dari ekor kapal terbang. Boleh tengok masa take off, landing dan semasa in the air. Rasa cool melihat view pesawat kita dari vantage point sebegini. Setahu aku tak ada pesawat lain yang membenarkan penumpang melihat view unik sebegini pada skrin AV mereka.

Naik sekali tak puas. Kena kumpul duit pergi London untuk enjoice sepenuhnya. Mari kumpul duit!








No comments: