Sunday, April 10, 2011

INOS Johan Tenis Antara PTJ UMT 2011

2009

Projek 2011 - Selingkar Kenangan

Fathy: Dah tukar nama Lance Amstrong.

Yani: Faktor Biologi dan Sekitaran menyebabkan tak main tahun 2011.

Huda: Dah balik kampung.

Yusri: Terbang oversea sambung belajar.

Zul: Tak main jugak sebab menerima ujian terbesar dalam hidup beliau.

Shuk: Sampai pencen boleh jaja baham opponent 8-0 single dan double.

Jojo: Tenkiu sifu.


Zaman pinjam raket Syahnon :p


Muka debor sebelum lawan

Status FB JoJo (10.04.2011)

Huhuhuhu...Teringat aku kisah diawal pembentukan kumpulan tenis INOS tahun 2009....sanggup tunggu hujan berhenti kat Hiliran & sapu air atas court utk main tenis....lepas tu ada seminar di Seremban, siap bawa reket tenis masing2, & sewa court di Komplek Sukan Tenis Paroi & main tenis kat situ....Huhuhuhu...rasa juga jadi juara...
2011

Pada 8-9 April, telah berlangsung Kejohanan Tenis Antara PTJ UMT 2011 bertempat dia gelanggang tenis UMT. Alhamdulillah, INOS (Institut Oseanografi & Sekitaran) telah berjaya menjadi Johan buat pertama kalinya.

Untuk pengetahuan semua, INOS sejak penubuhannya pada 2001 belum pernah menang dalam mana-sukan sukan antara PTJ. Kami mula main tenis pada penghujung 2009, tewas kesemua dengan bergaya sekali. Timbul satu keseronokan di kalangan kami untuk terus bermain tenis. Selepas setahun, alhamdulillah kami menjado Johan. Kalau nak dikirakan Jojo dan Syahnon saja yang kategori pandai, tapi berkat minat bermain menyebabkan kekuatan kami agak seimbang di semua regu.


Zulkamal pernah pesan sesuatu, ketika awal berlawan jangan sebut ayat PUAKA!!!

"mmm boleh, boleh" (sambil hangguk-hangguk).

Memang sah, ada mamat 2 ekor tu kena belasah 8-1 hahaha. Hampeh betul. Tapi takpe diorang juga yang member mata kemenangan kat final, siap shuffle lagi lepas menang ngeh ngeh ngeh.

Tak lupa juga kepada Wafi, pemain unik dengan seluar mahaguru kungfu mabuk dengan peningkatan yang ketara dari segi permainan. Juga Syahnon yang memang player tenis. Best juga permainan dia. Bapak laju bola dia, tak caya tanye azri, penah kena kat belakang bola penangan forehand Syahnon :p.

Tahniah, tahun depan jumpa lagi. Terima kasih kepada semua yang menyokong. I luv u all..




2 comments:

tiHa said...

player wanita pun menyumbang mata tp takder di sebut...ermmm...psttttt not inos only but penyelidikan..hukhukhuk..kan nanti ada terasa..:P

IrinaSairah said...

Tahniah Inos....hehehehe