Tuesday, June 21, 2011

Kata Kekunci Carian Blog Aku


Hari ni aku gelak sorang-sorang dalam bilik opis aku. Nasib baik kamal xda, kalo tak konpom dia report kat fiancee dia si nurul bahiyah tu. "Bos abg gelak sorang2 dlm bilik tu" Mcm tu la kot dialog diorang. takpe lah, harap jd pasangan bahagia dan dirahmati Allah, jaga kesucian hubungan ok, jika tidak akhirnya masalah melanda di penghujung.

Aishhh melalut plak. Ok gini, kat blog aku ade nuffnang ads, dia akan rekod juga jumlah pengunjung harian dan mingguan blog aku. Selain tu dia juga merekod kata kunci sesuatu carian, dan search engine akan suggest la kot kata-kata yang ada pernah aku post.

Giler tak terkejut (tgn di dada mata ke atas), salah satu kata carian ialah "bertuah kami suami isteri dapat jiran kuat sex", kah kah kah kah.

Hoi, ingat ni blog sex ke.Okla, suami isteri tu aku pernah taip, tapi xde la sampai cerita jiran kuat sex, sape sangat la jiran aku ni. Kanan keluarga arwah Cikgu Ramlan, kiri si zamri yang jarang balik sbb kije kat Kerteh. Dok koya jugok la kot2 aku ade citer pasal skodeng jiran hahaha.

Adoi, gelak sorang, mcm2 hal, itu yang dia taip kat yahoo atau google, ntah apa yang dia nak cari, tapi ok lah, yang baiknya dia menambah bilangan pengunjung blog aku, menambahbaik utk advertising.

Oklah, itu saje, len kali kalo ade kate carian yang lawak lagi, aku post. Bukan nak menghina dia, cuma kata kunci dia agak lawak pd aku. Mana tahu dia kena wat esaimen mcm member aku lawyer, esaimen pasal soal rumah tangga gak, adoii mampus nk kena mintak maaf, nk cari mane la!!!!








No comments: